Socials: S Vaškem Jelenem o GA4, server-side trackingu, BigQuery a o propojení zákaznických dat s kampaňovými
Socials podcast a 80 minut povídání s Danielem Bauerem a Otakarem Lucákem o digitální analytice se zaměřením na e-commerce. Kluci řeší u svých klientů řadu konkrétních témat a měli super dotazy. Díky tomu jsme, myslím, byli maximálně praktičtí a podcast obsahuje naše názory na řešení reálných situací z praxe.
V podcastu se dozvíte :
👉 Jaké metriky by měl sledovat malý i velký e-shop.
👉 Jaký dashboard bych doporučil každému majiteli e-shopu.
👉 Jak přistoupit k analytice u malého projektu a jak děláme e-commerce analytiku na velkých klientech typu IKEA.
👉 Jaké jsou nejčastější analytické chyby, které e-shopy dělají.
👉 Jak řešit vyhodnocení kampaní, když každý nástroj ukazuje jiná čísla.
👉 Proč řešit serverové měření a kolik to cca stojí (plus zajímavost - co už se dnes musí měřit přes server a nejde odměřit z frontendu).
👉 Existují použitelné alternativy ke GA4?
👉 Pokud projekt přeroste free GA4, jaké má další možnosti, jak analytiku řešit (a proč už bych dnes spíše nedoporučil přecházet na placenou verzi GAček 😎 ).
👉 Proč využívat Google BigQuery a další služby v Google Cloud Platform pro marketing a jaké možnosti to přináší.
Daniel Bauer a Otakar Lucak díky za pozvání 🙏
🎧 podcast lze poslouchat i na Spotify